+ 14 Notes

All the puns -

greaserforlyfe:

You don’t feel.

image

You’re right. You have to have a soul for that.

Mar 16 @ 9:14 PM
+ 14 Notes

All the puns -

greaserforlyfe:

I live with you.  Used to it.

image

Ow.

+ 17 Notes

Buddy you’re a lamb

an-extraordinarymachine:

Tempting, it really is. But nah, I gotta work. Which isn’t to say you can’t go ahead. I’ll have to save my puns for another day.

image

Well shoot, that’s easy enough to get over. Here’s what you do—you find yourself a real sweet lady dog, and you just bring her up to the fence now and again…

You know there are grocery stores in these parts.

Nahhh. I’ll just smoke a joint and call it even.

Hmmm…. I knew I kept you around for a reason. As for grocery stores…. where’s the fun man? Where’s the fun?

Mar 16 @ 8:55 PM
+ 14 Notes

All the puns -

greaserforlyfe:

Don’t feel like it.

image

Then, I am not afraid to say, you’re gonna have headaches quite a bit.

Mar 16 @ 8:52 PM
+ 14 Notes

All the puns -

greaserforlyfe:

They make my head hurt.

image

Get used to it.

Mar 16 @ 8:37 PM
+ 17 Notes

Buddy you’re a lamb

an-extraordinarymachine:

I think I really am done. That’s all I got unless we start getting drunk and I have an excuse to say we’re three sheeps to the wind.

image

He’ll use it to make a Scare-ace. I’m sure of it.

I mean, I wasn’t planning on it tonight but if you reallllly wanna make that pun….

Or he gave it to the dog so it’d have my scent. Either way, it bodes badly for me. Can’t stop won’t stop though. I am not a giver upper

Mar 16 @ 8:28 PM
+ 17 Notes

Buddy you’re a lamb

an-extraordinarymachine:

What can I say. I’m a sucker for sheep thrills myself.

image

Okay don’t count that one.

And do you still have your clothes, or did Mr. Macgregor hang them on a scarecrow? We can put you to bed with a dose of chamomile tea, if you need.

I am SO counting that one!

He does have one of my shirts but I have no idea what he did with it. All though that was LAST time I ventured over the barbed wire. Nah. Nah. He hasn’t scarred me yet.

Mar 16 @ 7:47 PM
+ 17 Notes

Buddy you’re a lamb

an-extraordinarymachine:

You’re such a mutton for punishment, after all.

image

Okay okay, I’m done with the ewephemisms puns. I am. Honest. How are you, rascal?

Always.

I’m good. Just got in from another adventure in the farmer’s garden.

+ 17 Notes

Buddy you’re a lamb

an-extraordinarymachine:

The more ewe go, I’m sure you meant.

image

Of course. T’would be very baaaaaad of me to miss the obvious pun.

Mar 16 @ 7:27 PM
+ 17 Notes

Buddy you’re a lamb

an-extraordinarymachine:

Lookitchu, joinin’ in the fawn. Come on, it’s easy.

Bom bom CLAP bom bom CLAP

Singing we will, we will 
SHEAR YOU!
We will, we will 
SHEAR YOU!

image

It gets better the more you go.

LLMNS